20 Mart 2006

Kiss - J-Entercom

Çok hoşuma giden bu duygusal video klibi izlemenizi tavsiye ederim... Bir Kore yapımı olan bu klibi download etmek için buraya tıklayabilirsiniz... (5.93 MB)
Klibin görüntü açısından daha kalitelisi, MP3 vs. için de burayı tıklayın... (Bu web sitesindeki video ise 14.3 MB) Bu sayfada download linklerini, şarkı sözlerini falan bulabilirsiniz...

15 Mart 2006

Pilav'06 da geride kaldı...

Pilav'06 da geride kaldı... Okulu, arkadaşları, hocaları, belletmenleri, hizmetlileri yani kısacası herkesi tekrar görmek çok güzeldi. Bu seneki Pilav programındaki "Yurtdışından Selamlar" bölümü de gerçekten çok güzeldi. Pilav'05 kütüphanede yapılan son pilav günü oldu gibi görünüyor. İnşaallah gün gelecek Pilav'06 programının yapıldığı spor salonu da alamayacak Yamanlar mezunlarını... Yaklaşık 2000 mezun vermiş Yamanlar Koleji geride bıraktığı 17 dönemde...
Geçen sene çekilişle verilen hediyeler daha iyidi. Gerçi bu sene de sivrilen bi Rixos'ta tatil vardı... Ben de geçen sene olduğu gibi bu sene de payıma düşeni aldım: Geçen sene Şifa Hastanesi'nde check-up kazanıp bi arkadaşıma vermiştim; bu sene de Kuşadası Papatya Apart Otel'de 2 gün 2 kişilik tatil kazandım ve arkadaşlarımın "Derneği sömürdün iki senedir, yeter artık" şeklinde takılmalarına maruz kaldım :-)
Bu arada 11-B'04 lerden sadece 6 kişiydik (Her ne kadar zaten topu topu 13 kişi olsakta). Hadi Kadir'le, MuhammeDAli'yi anlarım; biri Yeni Zelanda'da biri de Güney Kore'de ama Fatih'i, Mahmut'u, İhsan'ı ve Ahmet'i esefle kınıyorum...

İşte böyle bir Yamanlar Mezunlar Derneği Pilav Günü daha geride kalmış oldu...
Seneye daha fazla katılım olması dileğiyle darısı Pilav'07 ye.
İnşaallah bir Yamanlar'04 mezunu olarak seneye de iştirak edebilirim pilav günümüze...

11 Mart 2006

Otobüste internet keyfi ve Pilav'06

Valla helal olsun Kamilkoç'a. Başlattığı RaHat seferi otobüslerinden birine henüz binmiş bulunmaktayım. Otobüsler özel tasarlanmış MAN Fortuna... Koltuklar oldukça RaHat ve aynı zamanda otobüste kablosuz internet mevcut... Bayağı iyi bi olay bu ya. Çok hızlı olduğunu söyleyemeyeceğim ama yine de bi otobüste internet bulunması bile güzel bişey...Bu RaHat seferlerinin fiyatı da normal seferlerden sadece %10 daha fazla. Kesinlikle değer diyorum...
12 Mart Pazar günkü Yamanlar Mezunlar Derneği Pilav Günü'ne icabet etmek için 00:20'de Alibeyköy-İST. dan başlayan yolculuğum inşaallah bu sabah 09:00 sularında İzmir'de sonlanacak...
Neyse ben de bu konforun tadını çıkarayım... :-)

8 Mart 2006

Edirne'de yine kar var...

Edirne'ye yine kar yağdı. Önceki günlerdeki bahar havası yerini birden kara bıraktı...
Ne demiş atalarımız: "MART KAPIDAN BAKTIRIR; KAZMA, KÜREK YAKTIRIR"
Yani şimdi atalarımıza hak vermemek elde değil...