Pilav'06 da geride kaldı...

Pilav'06 da geride kaldı... Okulu, arkadaşları, hocaları, belletmenleri, hizmetlileri yani kısacası herkesi tekrar görmek çok güzeldi. Bu seneki Pilav programındaki "Yurtdışından Selamlar" bölümü de gerçekten çok güzeldi. Pilav'05 kütüphanede yapılan son pilav günü oldu gibi görünüyor. İnşaallah gün gelecek Pilav'06 programının yapıldığı spor salonu da alamayacak Yamanlar mezunlarını... Yaklaşık 2000 mezun vermiş Yamanlar Koleji geride bıraktığı 17 dönemde...
Geçen sene çekilişle verilen hediyeler daha iyidi. Gerçi bu sene de sivrilen bi Rixos'ta tatil vardı... Ben de geçen sene olduğu gibi bu sene de payıma düşeni aldım: Geçen sene Şifa Hastanesi'nde check-up kazanıp bi arkadaşıma vermiştim; bu sene de Kuşadası Papatya Apart Otel'de 2 gün 2 kişilik tatil kazandım ve arkadaşlarımın "Derneği sömürdün iki senedir, yeter artık" şeklinde takılmalarına maruz kaldım :-)
Bu arada 11-B'04 lerden sadece 6 kişiydik (Her ne kadar zaten topu topu 13 kişi olsakta). Hadi Kadir'le, MuhammeDAli'yi anlarım; biri Yeni Zelanda'da biri de Güney Kore'de ama Fatih'i, Mahmut'u, İhsan'ı ve Ahmet'i esefle kınıyorum...

İşte böyle bir Yamanlar Mezunlar Derneği Pilav Günü daha geride kalmış oldu...
Seneye daha fazla katılım olması dileğiyle darısı Pilav'07 ye.
İnşaallah bir Yamanlar'04 mezunu olarak seneye de iştirak edebilirim pilav günümüze...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.