29 Haziran 2006

İlk ABD vizesi girişimi: Başarısız

Bugün vize görüşmesi için ABD konsolosluğuna gittik kardeşimle. Önce SEVIS ücreti denen şeyi yatırana kadar canımız çıktı. Neyse bunu hallederken görüşme randevusunu kaçırdık. Onu bi şekilde halledip konsolosluğa girip sıra aldık ama maalesef kardeşim vize alırken ben vize alamadım... Neymiş efendim not transkriptimdeki notlar yeterli düzeyde değilmiş. Transkriptte bulunan 1. dönem notlarımın ortalaması 74 olduğu halde notlarım bahane edilerek vizem reddedildi... Ve dolayısıyla 3 temmuzda Amerika da yalan oldu...
Böyle şey olur mu yav...
:-(