31 Temmuz 2006

...Bir Takım Foto'lar...

Jeff'in kedisi ve Ben (Aslında kedi değil kaplan mübarek)
...Bir Gece Boston...
...Bir Gece Boston 2...
...Boston'da bir Mağaza ve Türkiye Milli Takım Formaları...
...Harvard'da sokakta oturup kitap okuyan evsiz adam ve uyuyan kedisi ve köpeği...

29 Temmuz 2006

...Harvard Museum of Natural History'den...

South American Ovenbird ve YuvasıPteranodon İskeleti
Mamut İskeleti Armadillo cinsi koca bir kaplumbağa
Bir Çeşit Dinazor
Müzedeki hayvanlar oldukça gerçekçi duruyor...
Hele bu kurt çok gerçekçi olmuş...
Bu sevimli hayvan da yaru bir aslan...
Bir balina iskeletinin yanında poz vermek de nasip oldu...
Bu da en bulunan en büyük omur...

28 Temmuz 2006

...Bir Kaç Foto...

...Boston'da Bir Evin Önünde......Kurstan Arkadaşlarım ve Eski Dönem Kıyafetli Bir Rehber...
...Ben ve Bir Zamanlar 4 kez Boston'un Başkanlığını Yapmış Olan Beyfendi...
...Bir Zamanlar Boston'daki Bir Siyasi Partinin Sembolü Olan Eşeğin Sırtında Ben...
...Kurstaki Hocam (Dana) ve Arkadaşlarım (Fabio, Carolina, Christie, Doeris)...

26 Temmuz 2006

Kardeşim Ömer'in Blog'undaki Yazıya El-Cevap

Benim gibi Fenerbahçe formalı biri ile dolaşmak bir gururdur; bu bir. Bir ikincisi de göğsümde Ay Yıldız ile dolaştım ben bugün. Bugün nasıl dolaştıysam o formayla yarın da dolaşacağım...Ve evet senin de yazdığın gibi Fenerbahçe Türkiye'nin en iyi takımı...

...Yorumsuz...

İşte makyajla bir arıya ve domuza dönüştürülmüş iki Boston İneği:
4 Ayaklı ve Boynuzlu Bir Arı!:
Makyajla domuza dönüştürülmüş bir inek:

25 Temmuz 2006

Bugün de "New England Aquarium"daydık

Balıklarla haşır neşir olamasamda kendileriyle bi fotoğraf çektirebildim...
Bu penguenleri görünce aklıma "Madagascar" filmi geldi... :-) İşte Doğuştan Fanatik FENERLİ...
Denizanaları (nam-ı diğer Jellyfish)
Bir Başka Denizanası

24 Temmuz 2006

..New York City'i de Gördük...

...Ben ve Stetau of Liberty......Ben ve Empire States Building...
Ben daha mı uzunum ne? :-)
...George Washington, Ben ve Ömer (nam-ı diğer Omar)...
George Amcayla da fotoğraf çektirdik bea...
...Broadway St.'deki Boğa, Ben ve Omar...
Kadıköy Boğasının NewYorkCity versiyonu...
...Ben, Omar ve Empire States Building...

22 Temmuz 2006

Zidane vs. Materazzi Ultimate Foul Showdown

Bu Zidane Olayını da iyice abarttılar ama güzel bi video hazırlamışlar. Ben şahsen beğendim...

20 Temmuz 2006

Ben ve yine Ben

Museum of Fine Art'ın önünde ben:

Yine Ben ama nerede olduğumu şimdi tarif edemeyeceğim. Kursun yakınlarında biyerdeyim...

18 Temmuz 2006

Bu seneki ikinci avize vakası

Bu seneki ikinci avize vakasını dün akşam 21:00 sularında yaşadım ama bu sefer tek zarar gören avize oldu. Ben sağlamım yani... Avizelerle bi alıp veremediğim var ama ne ben de bilmiyorum :-)
Olay, elimdeki ufak top yerde sekerken benim topa ayağımla vurmamla başladı. Topa vurdum; top havalandı; inişe geçti ve BASKETTTTT!!!
Ve işte sonuç:

...Kurs Başladı....

Kurs bugünkü seviye belirleme sınavı (1000 üzerinden 595 aldım) ve tanışma faslı ile başladı... Hoş bir ortam ama gerçekten farklı. Herkes yabancı (Bizim dışımızda 4 Türk daha var). Farklı milletlerden insanlar var: Alman, Japon, Tayvanlı, Taylandlı, Koreli, Brezilyalı, Rus, vs.
Ortalık çekik gözlü dolu... Hele Koreliler kursu ele geçirmeye gelmiş gibiler :-)
Hocalar da gayet ii. Hele bi tanesi var ki acayip matrak...
Neyse şimdilik bu kadar yeter... İleride daha anlatacak çok şey çıkar zaten...

Custom House Tower

Custom House Tower, mimari bakımından hoş bir yapıt... Bu hoş mimari benim fotoğraf çekme sanatımla birleşince ortaya oldukça güzel şeyler çıkıyor. (Pek de mütevaziyimdir!)
Bu iki fotoğraf benim çok hoşuma gitti... Sizce nasıl?



16 Temmuz 2006

Three Fantastic Cows in Boston

Boston'da bu ineklerden 118 tane var. (Kırmızı t-shirt'lü dahil...:->)


The First Baptist Church

Bu kilise Boston'un ilk vaftiz kilisesi imiş...
Kilise sarmaşıklar ile bayağı orjinal bir hal almış di mi?




...İşte O Fare Kapanı...


İşte kardeşim Ömer Faruk'un elini fare sanarak yakalayan kapan bu. Olay 14 Temmuz akşamı meydana geldi. Elini -ne işi varsa- kanepenin altına sokan Ömer'in parmağını fare kapanı kıstırdı. Olayı yara almadan atlatan Ömer'in durumu şimdi iyi...

14 Temmuz 2006

...Kuşbakışı Boston...

 Posted by Picasa

...Kaldığımız Ev...

...Ve Boston...

Uzun süren (yaklaşık 11 saat) bir uçak yolculuğundan sonra Boston'a vardık... Amerika kıtasına da ayak basmış oldum :-)
Şimdilik yazacağım pek bişey yok ama evimizde internet de var ve sık sık bişeyler yazmayı düşünüyorum buraya...

Posted by Picasa