...SIX FLAGS...

Bugün, Türkiye'de binmeyi pek göze alamadığım lunapark oyuncaklarının büyüklerine bindim... Hele bir tanesi vardı ki: Superman Ride of Steel. 3 kez bindim o koca oyuncağa. Bu koca oyuncağın en büyük özelliği yavaş yavaş çıktığı yaklaşık 70m. yüksekliğindeki ilk kısmından hızla ve dik bir şekilde inmesi ve bu koca oyuncağın 77 mph. (124 km/s) hız yapması... Bir başka koca oyuncak da "Batman" di ki bu da "Superman" oyuncağına benzemekle beraber ters, düz, her türlü gitmekte... Buna sadece 1 kez binebildik...
"Pandeminoum" ise kendi etrafında dönerken rayların üzerinde akrobasi hareketleri yapabiliyo...
"Flashback" diye bi oyuncak daha vardı. Bu oyuncağın özelliği de yüksekten hızla inerek yine aynı yükseklikte başka bir rampaya tırmanması ve bu rampadan da geriye ters gitmesi... Tabi bu oyuncağın rayları da acayip acayip şekillere bürünmüş...
"Twister" Türkiye'de de eşi olan bi oyuncak galiba ama ben ona da hiç binmemiştim. İçimiz dışımıza çıkıyodu az daha... Buna da 2 kez bindik...
Six Flags'taki henüz ilk dakikalarımızda karşımıza çıkan ilk oyuncağa çıkmakla biraz hata yaptığımızı söylemeliyim: Bu oyuncağın adı da "Scream" idi ki adına uygun şekilde insanlar ve biz de çığlık atıyoduk... İşin zevki öyle çıkıyo valla. Bu oyuncak da kule şeklindeki mimarisinin en tepesine hızla çıkarıp bi aşağı bi yukarı indirip çıkarıyo. Bunun kötü yanı yukarı çıkarken sanki fırlayıp gidecekmiş gibi bi his uyandırması... Hepsine 3-4 kez binmek isterdim ama vaktimiz sınırlıydı... :-( Bi daha nerede bineceğim böyle şeylere... Yani anlayacağınız bugün iyi bi adrenalin yüklemesi yaptık... Hatta akşam eve döndüğümüzde bile etkisinden kurtulamamıştım...

Superman "Ride of Steel"
Batman
Flashback
ScreamPandemonium

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.