Bisiklet Gezisi - 2

Bu pazar günü de vaktimi bisiklet gezisiyle geçirdim.. Bu benim katıldığım 2. geziydi. Bu seferki bisiklet gezisinde de öncekinde olduğu gibi yaklaşık 40 km. yol gittik ancak bu seferki biraz daha yorucuydu desim yalan olmaz. Mesafe yaklaşık olarak aynıydı am bu sefer gittiğimiz Sarayakpınar köyünün yolu daha engebeliydi, dolayısıyla yokuşlar biraz zorladı..
Sabah 10:30-11:00 gibi Merkez'den ayrıldıktan sonra kaçta Sarayakpınar köyüne vardığımız hakkında herhangi bir fikrim yok çünkü saate bakmamıştım.. Değirmenyeni Köyü, Sarayakpınar Köyü'nden daha renkli bi köydü bence.. Neyse köye gidince kurulduk hemen kahveye.. Market sorduk, köyde market yokmuş ama askeriyenin kantini varmış. Neyse işte herkes kendince alışverişini yapıp kuruldu sandalyesine, çaylar, bisküvi vs. vs.. Ben de henüz oturmuştum ki kahvedeki seyyar berberi ve müşterisini gördüm.. Ben de boynumda fotoğraf makinesiyle gelmişim köye, fotoğraf çekmemek olmaz.. Hemen gittim yanlarına berber sakal tıraşını yaptı ben de fotoğrafımı çektim.. Fotoğraf çekereken seyyar berberin aynasındaki fiyat listesini gördüm:

SAKAL: 2 LİRA
SAÇ: 5 LİRA
------------
VERESİYE YOK

Berberin işi bittikte sonra benimde berberin yanında bulunmamın bi manası kalmamıştı bende soluğu kahvenin kapı ağzında oturan üç amcanın yanında aldım.. Fotoğraflarını falan çektikten sonra içlerinden biri (sohbet sırasında öğrendim adı Hasan'mış) çağırdı, çay söyledi. Muhabbet başladı böylece.. 9 çocuğu ve "n" tane torunu olan Hasan Amca 82 yaşındaymış.. Ama yaşına göre maşallah dinçti.. Hasan Amca sohbetin sonuna doğru bizim grubun hepsinin üniversiteli mi olduğunu sordu. Ben de evet deyince, "maşallah, güzel, güzel, kızlar da güzel" dedi. Ve biz o an koptuk.. :-)
Hasan Amca'nın sohbetinden sonra caminin minaresine de çıktık bi iki arkaşlar birlikte.. Bi iki fotoğraf da minareden çektim..
Sonra 15:00 gibi dönüş için yola çıktık, 16:15'te merkezdeydik.. Dönüş biraz daha hızlı oldu yani.. Eve döndüğümde doğal olarak yorgundum.. Yeni fotoğraf makinemle (SONY D-SLR A100) çektiğim fotoğraflara baktıktan sonra çok yorgun bir insan olarak uyudum tabiki..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?