..MaSCo'07..

16-17 Mayıs 2007 tarihlerinde gerçekleştirilen Marmara Üniversitesi Tıp Öğrenci Kongresi MaSCo 2007'ye ben de iştirak ettim.. 3 arkadaş katılmayı düşündüğümüz bu öğrenci kongresine ekilerek tek kişi olarak katıldım.. Zaten ilk defa bu sene başka üniversitelerden katılımcı kabul edilen bu öğrenci kongresine çok pek dışarıdan katılım yoktu gördüğüm kadarıyla.. Benim gördüğüm benim dışımda bir Cerrahpaşa Tıp'lı ve bir kaç Kocaeli Tıp'lı vardı.. Doğal olarak yabancılık çektim ama sağolsunlar Marmara Tıp'lı bir kaç arkadaş ilgilendi benimle..
Marmara Tıp Fakültesi'ni ilk defa gördüm.. Eski binası hoşuma gitti.. Güzel bi de orta bahçesi var ancak, hastanesinin başka bir yerde olması ve fakültenin bulunduğu kampüsün küçük olması dezavantajlar bence..
Kongre ise fena değildi.. Konferanslar ve öğrenci sunumları güzeldi.. Özellikle her öğrencinin üst düzey araştırmalar olmasa da en azından bir araştırmaya dahil olması güzel.. Çoğunluğu anket çalışmasıydı..
Benim için güzel bir tecrübeydi.. En son 6 sene önce orta-2. sınıfta görüdüğüm, daha sonra Marmara Tıp'ta okuduğunu öğrendiğim bi arkadaşımı da 6 yıldan sonra tekrar görmek de ayrı bi güzellik kattı bu tecrübeye..

Yorumlar

  1. kongretayfasi.com adresinde bu kongre ile ilgili bi duyuru olmaması farklı fakütelerden öğrenci katılımının böyle az olmasının altında yatan sebeplerden biri olabilir. birçok öğrenci kongreleri bu adresten takip ediyor bildiğim kadarıyla. farklı bir kaynak var mı bildiğin, mesela sen bu kongreden nasıl haberdar oldun?

    YanıtlaSil
  2. kongretayfasi.com'u biliyorum.. evet, orada herhangi bir duyuru yoktu.. marmara tıp'ın dekanı bizim fakültenin dekanına yazı göndermiş, öğrencilere bildirilmesi için. bizim dönem panosunda gördüm yazıyı.. benim bu sekilde haberim oldu..
    masco da ulusallaşma sürecine bu sene girmiş..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.