..Bodrum'da Yıldızlı Geceler ve konserde fotoğraf çekmek..

Bodrum Antik Tiyatro'da Turkcell Yıldızlı Geceler Konserlerinde dün akşam sahnede Sezen Aksu vardı.. Biz de bir ilaç mümessili sağolsun, babama eşantiyon olarak getirdiği 4 adet konser bileti ile Sezen aksu'nun Bodrum'daki bu konsere babam ve kardeşlerimle gittik.. Bu arada Bodrum'u da ilk defa görmüş oldum. Yaklaşık 3 saat süren konser Sezen'in şarkıları ve şarkı arası esprileri ile eğlenceliydi.. Önceki cümledeki "eğlenceliydi" yüklemini esasen ben ve kardeşlerim için yazdım.. Biz olmasak babama bedava bilet bile versen gitmez konsere falan.. Malum nesil farkı var aramızda :-)
Konsere ilişkin kendime ait fotoğraflar da eklemek isterdim ama olmadı.. Hatta bunun için fotoğraf makinemi de yanıma almıştım ama konser biletinde de yazdığı gibi "eğlence mekanına fotoğraf makinesi ve kamera sokmak yasaktır" ikazına uyarak makinemi arabada bırakmıştım ki iyi de etmişim. Çünkü benim makine gibi saklanamayacak cinsten olanları içeri almıyorlardı.. Gerçi artık kağıt gibi fotoğraf makineleri ve kameralı telefonlar o kadar çok ki bu yasak neredeyse seyircilerin yarısından fazlası tarafından delinmekte.. Hadi fotoğraf çekiyosun da makinenin flaşının sahneye kadar ulaşamayacağını düşünmeden niye flaşla fotoğraf çekiyosun be kardeşim.. (Ön sıralarda oturanlar hariç :-)) Hem flaşın sahneye ulaşıp ulaşmayacağını da geçtim.. Bu durumda flaşla çekilen fotoğraf istenildiğinden çok daha karanlık çıkar. Çünkü makine flaşla çekim yapılacağı zaman yüksek enstantane hızı kullanır.. Böyle bir durumda en iyisi flaşsız çekimdir ancak bunun da bir dezavantajı vardır ki o da düşük enstantane hızından dolayı fotoğrafın flu yani bulanık çıkmazsıdır, ama fotoğrafı çekerken makineyi sabitleyebilirseniz bu problemden de kurtulabilirsiniz.. Benden söylemesi..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?