..Karting ki ne Karting..

Bu akşam Muğla Karting Center'da bi karting olayına girdik.. Kardeşlerim Musa ve Ömer ile komşularımız Ceren ve Taha ile beraber yaptığımız karting eğlenceliydi.. Musa, Ömer ve Taha'nın nasıl sürdüklerini biliyordum da Ceren ilk defa gelmişti bizimle. Bu ilk ve son olacak sanırım. Pistten sağ çıktığımız için şanslıyız. Allah'ıma şükürler olsun ki şu an tek parçayım.. Taha, ilk yarışında pistin şekliniz değiştirmişti: "Designed by Taha" :-) Ceren de kartingi çarpışan arabalar sandı herhalde ki bam güm vurdu durdu.. Pistin dar kesimlerinde yavaş giderek bizi çileden çıkardı. Neyse son turlara girerken bir baktım Ceren virajı biraz açıktan almakta, benim de 1 metre kadar arkamda beni yarışın başından beri geçmeye çalışan Ömer var. Ben virajı içeriden alayım da Ceren'i geçeyim derken bizim manyak arabayı önüme kırmaz mı.. Sonuç mu?: Ben lastik bariyerlere girdim, Ömer de arabamın sağ tarafından bana.. İşte herşey o anda oldu.. Ömer'in sacrum kemiğinde, benimse lateral tarsal kemiklerimde hasar olduğunu düşünüyoruz :-D
..Allahümme ecirna min şerri Ceren.. => .. Allah'ım beni Ceren'in şerrinden koru..

Yorumlar

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.