Ana içeriğe atla

Kayıtlar

Şubat, 2008 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

recep ivedik..

Recep İvedik, dün gösterime girdi.. Ben de dün filme gitme şansı buldum.. Aslında ben bilet bulabileceğimizi pek tahmin etmiyordum ama bulduk her ne kadar Kipa Cinemarine'de bulamasakta.. Gerçi filmde aksiyon falan olmadığı için iyi bir sinemada izlemek şart değil tabi.. Çok fazla bir beklentiyle gitmemiştim filme ki iyi etmişim fazla bişey beklememekle.. Sonuç olarak film amacına ulaşarak seyircisini güldürüyor Recep İvedik'in argoyla karışık ani çıkışlarıyla.. :) Bazı esprileri gerçekten iyi ama.. :)) Klasik repliği ile son veriyorum ben de yazıma: Konuşma leyn.. :D Asabiyim, kompleksliyim... :D

aklı başında olan bu trene binmez!..

bilgisayarıma anne eli değdi. :)

Laptopum tesettüre girdi :) :P Laptopumun bu kararına saygı duyuyorum ama benimle birlikte üniversiteye gelebilmesi için Gül'ün onayını beklemesi lazım :) :P Laptopumun bu kararın üzerine annemden laptopum için bir elbise örmesini rica ettim.. :) İşte sonuç.. Annemin ördüğü bu elbiseyle laptopum bence gayet şık oldu.. :)

ülkemizin malum gündemi ve bir yazı..

Ülkemizin malum gündemi hakkında yazılmış bu yazıyı paylaşmak istedim: Başörtüsü ve Provokasyonlar

Soru: Bir yandan, İlahiyatçı olsa da olmasa da, hemen herkes tesettürle alâkalı ahkâm kesiyor; diğer taraftan da, çarşaf yakma ve dinin esaslarına hakaret etme gibi provokasyonlarla ciddi gerginlikler çıkartılıyor. Mevcut tartışmaları nasıl değerlendiriyorsunuz? Bu dönemi arızasız ve kayıpsız atlatabilmek için kimlerin ne gibi görevleri olduğunu düşünüyorsunuz?


Cevap: İşin doğrusu tesettür meselesi son zamanlarda bir yönüyle çok büyütüldü. Biraz da mesele politize edildi. Herkes için demiyorum. Politize edenler oldu. Bir yönüyle de mülahaza ayağa düşürülmek istendi. Kur’an’ın bir emri olması itibarıyla “ayağa düşürüldü” tabirini betahsis kullanmadım. Şimdiye kadar değişik şeyler hep böyle yapılmıştır. Bir bardak suda böyle fırtına koparılmıştır. İhtisas alanlarına saygısızlıktan kaynaklanan bir yanı var meselenin; bir de tesettür üzerinden politika yapma yanı var.
Bazı insanların ruhlarında …

hitman..

Gösterime girdiği andan itibaren gitmek istediğim Hitman'a bu akşam gitme fırsatını ancak buldum.. Oyunu gerçekten harika olan Hitman'in filminde beklediğimi bulamadım. Muhtemelen filme büyük bir beklenti içinde gidenlerin çoğu oyununu oynayan kesimdir benim gibi.. Açıkçası filmde bir senaryo bulamadım. Film genel itibariyle aksiyon sahneleriyle seyirciye eğlence vermesi için hazırlanmış bir film. Barkodlu katilimiz Ajan 47'yi Timothy Olyphant oynuyor. Filmde LOST dizisinden Desmond olarak tanıdığımız Henry Ian Cusick da oynuyor. Filmde İstanbul'da çekilmiş bir bölümde var.. Galata Kulesi'nde bir akşam yemeği falan.. Film aksiyon severler için güzel.. Ayrıca baş rol oyuncusu olarak da daha karizmatik bir oyuncu seçilebilirdi bence..

bekleyiş sona erdi: LOST sezon 4 başladı..

LOST'un 4.sezonu 31 ocak'taki yeni bölümle başladı.. Ben de ilk üç sezonunu kısa sürede izlediğim LOST'un yeni bölümünü dün gece 4GB'lık internet kotamızın 350MB'ını feda ederek izleme imkanı buldum.. Uzun bekleyişten sonra insan ister istemez dizinin bu yeni bölümünden çok şey umuyor.. Dolayısıyla biraz hayal kırıklığı ile beraber yine de fena değildi. Bu bölümde ada ahalisi, adaya gelenlerin kendilerini kurtaracağını umanlar Jack liderliğinde ve adaya gelecek olanların kendilerine zarar vereceğini düşünenler John liderliğinde olmak üzere 2'ye ayrılıyor.. Bu bölümde Hurley'in flash forwardlarını da sıkça görüyoruz.. Dizinin son sahnesinde ise adaya inen yeni bir paraşütçüyü görüyoruz.. Heyecan devam ediyor..