bir hastanın kendi kaleminden anamnezi

"Sayın Toktorum konuşmam biraz kıt ve çekingen biri olduyum için size rahatsıslığımı yazı ile anlatmak istedem. Samanınısı alacagım için şimdiden üsür dilerim. Doktorum ben bu rahatsıslıgı 17 yaşınden bari hisediyorum ve yaşıyorum ben 17 yaşlarında mevsimlerden mayıs ayıydı bir şeyden çok korktum ve o zaman bana bir tirti bir yanma geldi kendimi kaynar suyun içinde buldum birde evlenim bir çoğum oldu olduktan sonra bir daha çoğum olmadı ben bir kadın dağuma gitim o bana doğum kontorola ilgili bir hap yazdı ben o hapı aldım şöyle kulandım hapın üzerinde 3 carpı yazıyordu ben o hapı günde 3 dane atım yani yutum ben o zaman çok böyle çok rahatsız oldum duktorlar bu sinir ama cok fazla bunun bir nedeni olmalı diye beni ismire guvatır ölçümüne gönderdi Guvatırdan ileri geldiyini söyledi o hap Guvatırı sınıra getirmiş dedi Amaliyat olacak oldum yatışlar oldu gitim Amaliyat edecek doktor sende Guvatır yok deye Amaliyat etmedi peki nedir benim çektiyim bilmek istiyorum Artık son Noktaya geldim çekebiyorum çok rahatsısım ben rahatsısım diyemiyorum beni Asarlıyorlar kendin yaratıyorsun hastalıgı evam ediyorsun deye bana basıkı yapıyorlar ben çok çekingen içine kapanık Haksızlıgı sevmeyen birisiyim Hasızlıgı kaldıramıyorum ben birşey yaşıyorum ama ne yaşıyorum bilmiyorum çok rahatsızım kedimi öldürmemek için sor tutuyorum Hep sabırla yaşıyorum ve yaşadım Artık güçüm kalmadı yani saprım kalmadı hiçmi yok benim Hastalıyımın caresi. bilasa ben bu Hastalıgı bahar Aylarında yaşıyorum bıktım Artık bu Hastalıgı yasamaktan olmuyorumda ölmiyorumda çekmesi çok sor geliyor önçeleri izmirde bir toktora gidiyordum onun hapları bana iyi geliyordu onun haplarını kulandıgım zanan ben bu Hastalıgı 10 yılda 5 yılda bir yaşıyordum Kandın hastalıklarından Amaliyat oldum 6 yıl önçe Menopoza Amaliyatla girdim ondan sonra Hastalığım dahada Artı Ne olur doktorum yabu bunun çaresi çok cirkin bir rahatsızlık cekiyorum saprım biti Artık çekemiyorum kendimi hiç mi hiç iyi hisetmiyorum eyer Guvatırdansa Amaliyat olmak istiyorum evet panik Atak vardır onu kopul ediyorum ama inanki ölümden korkmuyorum bu hastalığı yaşamak çok sor geldi elerim tutbuyor evimin işini yapamıyorum yapamadıgım zamda çok üzülüyorum herşey yeri yerine yapan bir insanım ama böyle Hastalanınca perişan oluyorum bu durum beni çok üzüyor Gülmek istiyorum Gülemiyorum Aglamak istiyorum Aglayamıyorum Yemek içmekten kesiliyorum bazen Gücüm hic kalmıyor bazede koşmak istiyorum bir gün kendimi biraz iyi hisediyorum bir gün iyi hisetmiyorum çok ditirti oluyorum duvarlara baktığım zaman puvan puvan ısık yanıyor gibi oluyor Ayileme söylediyim zaman bana Alay ediyorlar beni çak bu çok üzüyor ben ne yapayım bu durumda doktorum bana söylerseniz çok munnun olurum benim hastalıgıma care bulursanıs size kalmim her Atşında duva etecektir inanın bunu yaşamak istemiyorum bu hastalıgı Ardık Amaliyat olacaksam olayım pikalacikse Tedavi göreyim Ne Olur beni kortarın bu Hstalıktan en cok canım sıkan birşey olnca bu hastalıgı daha çok yaşıyorum."

Not: Hastanın yazdıkları harfiyen aktarılmıştır. Noktası noktasına aktarılmıştır yazacaktım ama zaten topu topu 2-3 tane nokta var :)

Yorumlar

  1. İçim acıdı okurken...Ne güzel anlatmış derdini aslında...

    YanıtlaSil
  2. hiç etik değil hastanın hakkına saygı duymalısın bence

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.