Ana içeriğe atla

..Grangé'ın yeni kitabı: Şeytan Yemini..

Şeytan Yemini -orjinal adıyla "Les Serment des Limbes"-, Jean-Christophe Grangé'ın diğer kitapları Kızıl Nehirler, Taş Meclisi, Leyleklerin Uçuşu, Kurtlar İmparatorluğu ve Siyah Kan'dan sonra Türkiye'de çıkan 6.kitabı olarak raflardaki yerini aldı.. Jean-Christophe Grangé müptelalarına duyurulur..

"Şeytan'ın peşinden nereye kadar gidebilirsin?

SENİ BEKLİYORDUM.

Karanlık bir tüneldeyim. Tünelin duvarları yüzlerden oluşmuş. Acı çeken, inleyen yüzler. Tünelin ucunda kırmzı bir ışık görüyorum. Bir yürek gibi atıyor. Ben bir Işıksız'ım.

IŞIKSIZLARI KORUYORUM.

Seri cinayetler, cinayetler serisi... Seri katil mi katiller serisi mi?

YALNIZ SEN VE BEN.

Şeytan yeryüzüne mi indi, yoksa hep burada mıydı?

ORADA, HER ŞEYİN BAŞLADIĞI YERDE.
"

Bu blogdaki popüler yayınlar

minibahçe..

kader..

"Her zaman yapılan yanlış nedir, bilir misin? Yaşamın değişmez olduğunu sanmak, trenin ray değiştirmeden sonsuza kadar gideceğini düşünmektir. Oysa kaderin hayal gücü bizimkinden daha renklidir. Artık çıkış yolunun kalmadığını sandığın bir durumda umutsuzluğun zirveye vardığında, rüzgâr hızıyla her şey değişir, altüst olur ve bir andan ötekine geçerken kendini yeni bir yaşantının içinde bulursun."

Yüreğinin Götürdüğü Yere Git - Susanna Tamaro

sonbahar'ın renkleri..