mng kargo kazığı & yurtiçi kargo indirim kampanyası

MNG Kargo'dan "Adresten Alım Bedeli" kazığı..
Bugün bir kargo gönderimi için daha hızlı olduğuna inandığım MNG Kargo'ya gittim. Göndereceğim paketi görevli bayana verdim. Görevli bayan gönderi ücretini paketin hacmini ölçmeksizin göz kararıyla 3 desi olarak hesaplayıp bana 12,35 TL olarak bildirdi. Bana biraz fazla geldi bu miktar ama ücretini verip çıktım kargodan. Faturaya bir göz attımki faturada "Adresten Alım Bedeli": 2 TL, "SMS Ücreti": 0.98 TL, "Telefon Ücreti": 0.80 TL şeklinde gönderi ücretinin yanısıra bir takım hizmet bedelleri var.. Yani benden kargoya kendim bizzat götürdüğüm kargo için 2 TL almışlar. Tabi bunun üzerine geri dönüp izah ettim görevli bayan. Görevli bayan, bunun otomatik olduğunu söyleyip özür babından birkaç kelime ettikten sonra faturayı tekrar kesmeye koyuldu. Bu sırada hem SMS bedeli, hem telefon bedeli almalarının mantığını merak edip sordum. 80Kr telefon ücreti aldıklarına göre insan kargo geldiğini vs. telefonla bildireceklerini düşünüyor. E madem telefonla bildirecekler SMS atmanın gereği ne? Ya SMS at, ya telefon et.. Ben de bu SMS hizmetinden de faydalanmak istemediğimi bildirdim. Tamam deyip bana yeni hesap çıkardılar: 11,5 TL.. 3 TL'lik hizmet iptal edildiğinde 85 Kr indirim yansıyor faturaya.. Enteresan!! Neyse bunu üzerine tekrar itiraz ettim tabiki. Bu sefer şube müdürü olduğunu düşündüğüm bir bey, görevli bayana yılbaşı indirimini uygula dedi. %25 indirim yapıyorlarmış bu kampanya çerçevesinde. Böyle deyince ben de sandımki geçmiş bir kampanyadan faydalanacağım. Ancak öğrendimki bu kampanya 15 Ocak'a kadar devam ediyormuş ama sanırım bu indirimi müşterinin bilip talep etmesi gerekiyor!! Daha fazla polemiğe girmek istemediğimden tamam öyle olsun madem dedim ve bana 9,5 TL gibi bir fatura çıkardılar. Paramın üstünü ve faturamı alıp faturaya baktım: "Adresten Alım Bedeli": 1,80 TL!! Bunu gösterince bu sefer de bu kampanya dahilinde bu ücretin otomatik olarak yansıtıldığını söylediler. Daha önceden de MNG Kargo Edirne Şubesi'nde birkaç kez problem yaşadığım için kendilerini artık şikayet edeceğimi bildirdim ve paketimi Yurtiçi Kargo ile göndermek üzere geri aldım..
Bu arada SMS hizmeti ve telefon hizmetinden yararlanmak isteyip istemediğimi sormadan nasıl benim adıma karar verip ikisi için de hizmet ücreti talep edebileceklerini sorduğumda ise aldığım cevap "Her müşteriye bunu mu sorcaz?"!! Bal gibi de soracaksın arkadaş!!

Yurtiçi Kargo indirimine gelince; Yurtiçi Kargo adres bilgilerini güncelleyen müşterilerine 1 yıl içerisinde kullanabilecekleri en fazla 5 gönderiye mahsus %30 indirim sağlıyor. Daha önceden adres kaydınız bulunmasa da ilk gönderinizde bu indirimden faydalanabiliyorsunuz.

Sonuç olarak MNG Kargo'nun kazıklarını farketmeseydim 12,35 TL ödeyeceğim gönderiyi Yurtiçi Kargo ile 6,23 TL'ye gönderdim..

Yorumlar

  1. seni canı gönülden kutluyorum doc. tüm kargolar kendi içlerinde uyanık davranmakla birlikte Mng bu konuda başı çekiyor. bahsettiğin sms bedeli,vs.'yi ben de iptal ediyorum, zira zaten internet üzerinden takip etme fırsatım oluyor. 24 saatte ulaşmayan kargolar için de bir şekilde bahane uydurabiliyorlar. bir keresinde sigorta bedeli altında bir ücret almışlardı da içindeki malın bedelini beyan etmeden bunu nasıl hesapladıklarını sorduğumda, konuyla ilgili hiçbir fikirlerinin olmadığını itiraf etmişlerdi. ve dahası.. dikkatli olmak lâzım. hem de çok. zira uyanık geçinen çok..

    YanıtlaSil
  2. MNG kargo en adi kargodur. Yakınlarda daha uygun kargo bulamadığımdan bunu kullanıyorum

    Defalarca siteden mail yazdım. belli ki mailler hiç okunmadan direk çöpe gidiyor.

    Fiyatlar yüksek. kıl,tüy. kargoyu tartan ölçen yok . Kafasına göre bakıp yazıyorlar. İşin garibi MNG çalışnlarıda memnun değil. 6 ayda 2-3 personel değişti. işini sevmeyen adam nekadar kaliteli hizmet edebilir.?

    Yaa bu mng okadar kazma firma ki burada sövsen hakaret etsen gelip biri cevap yazmaz. deflarca şikayet bildirdim tık yok. yuh be

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.