20 Şubat Pazartesi günü normal şartlar altında 12 yarıyılda biten tıp eğitiminin 2. yarıyılı başlayacak hayırlısıyla... Tüm arkadaşlarıma bu 2. yarıyılda başarılar diliyor duaları da bekliyorum...
Jeff'in kedisi ve Ben (Aslında kedi değil kaplan mübarek) ...Bir Gece Boston... ...Bir Gece Boston 2... ...Boston'da bir Mağaza ve Türkiye Milli Takım Formaları... ...Harvard'da sokakta oturup kitap okuyan evsiz adam ve uyuyan kedisi ve köpeği...
Yorumlar
Yorum Gönder