ÖSS'06

Ve bir ÖSS daha geride kaldı. 1,5 milyon öğrencinin katıldığı sınava giren öğrenciler de bir "OH" çektiler nihayet. Onları çok iyi anlayabiliyorum çünkü ben de sınava 2 kez girdim. İlkinde olmadı ama Allah'a şükür ikinci girişimde başardım...
Dün nedense ben de ÖSS'ye girecekmiş gibi heyecanlandım...
Dün sınav soru çözümlerine bakma fırsatım oldu. İlk bölüm kolaydı ama ikinci bölüm herkesin ortak kanaati şeklindeydi bence: ZOR... Sınava girmiş olan arkadaşlarım da aynı şeyi söylediler... İkinci bölüm onları da zorlamış. İnşaallah gönüllerindeki gibi bir sonuç elde ederler...
ÖSS 2006'ya girmiş olan herkesi tebrik ederim...

Ben de şu finallerimden kurtulup bir "OH" çekebilsem... :-(
Geçen haftaki biyokimya ve anatomi derslerimden resmen geçtim çok şükür. Anatomi notumu az önce öğrendim. 77 almışım finalden ve 73 ortalama ile anatomi dersimden geçtim... :-D
Son 4 gün ve son 6 sınav...
Ve sonra önce ver elini Muğla sonra da inşaallah ver elini Amerika... :-)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.