Çanakkale'de Şehit Olan Tıp Fakültesi Öğrencilerini Anma ve Tıp Bayramı Programı

19 Mart akşamı, İstanbul Cemal Reşit Rey Konser Salonu'nda Çanakkale Savaşı'nda şehit olan tıp fakültesi öğrencilerini anma ve tıp bayramı programı vardı.. Biz de (25 Trakya Tıp'lı öğrenci) bu program için İstanbul'a gittik.. SAMEDER ve Nabız Dergisinin düzenlediği programı ben şahsen beğendim.. Program içeriği şöyleydi:
* "Çanakkale Şehitlerine" şiiri dinletisi..
* Cerrahpaşa, Çapa ve Marmara Tıp Fakültelerinden bir grubun verdiği bir müzik dinletisi..
* Günün anlama ve önemini belirten konuşma..
* Kınalı Kuzular dizisinden bir kaç kesit ve Ahmet Yenilmez'in konuşması..
* Düzenlenen kompozisyon yarışması ödüllerinin sahiplerine verilmesi ve birincinin kompozisyonunu okuması..
* SAMEDER'in ödüle layık gördüğü doktorların ödüllerinin verilmesi..
* Piyano dinletisi ve beraberindeki slayt gösterisi..
Genel itibariyle bu şekilde olan program güzeldi. Piyano eşliğindeki slayt gösterisini de piyanist hazırlamış herhalde ve gösterisinin bir parçasıydı sanırım.. Yok öyle değilse eğer, İstanbul konulu bu slayt gösterisini program ile pek alakalı bulmadım..
Gelelim bizim gidiş geliş hikayemize:
Ayarlanması düşünülen bir Mercedes Sprinter varmış ama biz onu göremedik ve bizi İstanbul'a götürmesi için tutulan bir midibüsle İstanbul'a gittik.. Gittik ama şunu iddia ediyorum ki araba yokuş aşağı giderken gaza basmazsan daha hızlı gidiyo.. Neyse yaklaşık 3,5 saatte vardık. Kokteyle de gecikmeli olarak yetiştik, biz yetişebileceğimizi ummuyoduk ama neyse.. Program bittiğinde saat 22:00-22:30 sularıydı sanırım. Ortaköy'de güzel bi kumru yedikten sonra dönüş için yola çıktık.. Bu arada saat 23:30-00:00 gibi. Kısa zaman önce yapmış olduğumuz eziyet gibi yolculuğun üzerine vaktin gece yarısı olması sebebiyle doğal olarak uyumak istiyorduk ama ne mümkün. Yatmayan koltuklarda uyumasak daha iyiydi.. Uyudum uyandım derken Edirne'ye vardığımızda saat 04:00 olmuştu bile.. Eve dek yürümesi bile o midibüsün koltuklarında oturmaktan daha iyiydi valla.. Eve vardıktan sonra o vakitte ne yapılabilir: Tabiki uyudum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.