..Gece gece hastanede H.K. ve M.Ö'yü aradık :-)..

14 Haziran'daki fizyoloji sınavına çalışmak için sınavdan önceki gece hastanedeki çalışma salonundaydık.. Saat 00:30 gibi arkadaşlarımdan H.K. ve M.Ö. "biz uyuyacağız" dedi. Ben de "Göz Hastalıkları Servisi'nde boş yatak vardır" dedim.. Onlar da çalışma salonundan ayrıldılar ve bi 5 dk. kadar sonra mesaj geldi: "Biz göz servisinde 2277 numaralı odadayız, 2:15te bizi kaldır" diye.. Neyse, saatlar 02:05'i gösterirken çalışma salonundaki diğer arkadaşlarla çorba içmek için hastanedeki "Han Cafe"ye inerken "Siz inin, ben H.K. ve M.Ö.'yü kaldırayım, geliriz" dedim. Göz Servisi'ne çıktığımda hemşireye sordum H.K. ve M.Ö.'yü, hemşire kimse yok dedi.. Ayrıca Göz Servisi'ndeki hasta odaları 2273'te sona eriyordu. Ben de "Han Cafe"ye diğer arkadaşların yanına indim.. "Eee, neredeler?" sorusuna cevabım "Yoklar" oldu.. Yapacak bişey yoktu..
Yaklaşık 2 saat kadar sonra da Nihat ve Mali "Biz eve gideceğiz istersen seni de bırakalım" dedi, "tamam" dedim, toparlandım gidiyoduk ki bizim uyuyan ikiliye bakalım, sabaha kadar uyuyup da sınavı kaçırmasınlar dedik. Göz servisine tekrar gittik, 2277 yok.. Aynı kattaki "Üroloji Servisi"ne gittik, hemşire "2 öğrenci 2213'te yatıyo" dedi. 2213'e gittik, tamam 2 kişi var ama bizimkiler değil.. "Bu kat 2263'te bitiyo, acaba üst kattalar mı diye ama Kadın Hastalıkları ve Doğum Servisi var, olmaz" dedim. Yapacak bişey yoktu ve herkes evine gitti..
Sabah üni'ye geldiğimde öğrendim ki arkadaşlar 2277'de değil 2272'de yatıyomuş, 06:30'da hemşire kaldırmış.. :-)

Yorumlar

  1. Trakya'nın Haber Blogu -Bir İlk- Ziyaret etseniz haberiniz olurdu! Anladınız Siz Onu:-)

    Habersiz Kalmayın. Hemen Tıklayın... http://www.haberblog.tr.cx/

    YanıtlaSil
  2. bakıyorum da geceleri çalışmak, vs. hani tanımasam sizi gözlerim yaşaracak, ne çalışkan bir tıp fakültesi öğrencileri camiası var memlekette, diyeceğim.. hem öyle ki uykusuzluktan yatmak için girdikleri oda numralarını dahi hayal meyal görüyorlar.. iyi çalışmalar, başarılar..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.