kardeşim emir'in dans performansı.. Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar - Temmuz 07, 2009 Yorumu izleyicilere bırakıyorum :D Bağlantıyı al Facebook X Pinterest E-posta Diğer Uygulamalar Yorumlar seyyarat07 Temmuz, 2009 09:34Önce maşallah diyeyim de... Sıkıldıkça seyrederim artık ben bunları. Şahane.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlathe.10 Temmuz, 2009 16:14:) 3. klibi de başarılı.maşallah.YanıtlaSilYanıtlarYanıtlaYorum ekleDaha fazlasını yükle... Yorum Gönder
...Bir Takım Foto'lar... - Temmuz 31, 2006 Jeff'in kedisi ve Ben (Aslında kedi değil kaplan mübarek) ...Bir Gece Boston... ...Bir Gece Boston 2... ...Boston'da bir Mağaza ve Türkiye Milli Takım Formaları... ...Harvard'da sokakta oturup kitap okuyan evsiz adam ve uyuyan kedisi ve köpeği... Devamı
Önce maşallah diyeyim de... Sıkıldıkça seyrederim artık ben bunları. Şahane.
YanıtlaSil:) 3. klibi de başarılı.
YanıtlaSilmaşallah.