satış öncesi büyük firma, satış sonrası vasat firma Samsung

Ve evet yine bir müşteri memnuniyetsizliği yazısı.. Ekranları kırık olduğu Samsung servisine verilen iki telefondan bahsedeceğim.. 16.08.17 tarihinde Samsung Galaxy S7 ve S7 Edge model telefonlar İzmir'de Samsung servisine verildi. Telefonlar servise bırakıldığında ekranları tamamen kırık olmasına rağmen dokunmatik ekran işlevleri tamamen normal idi. 24.08.17'de telefonlar servisten alındıktan sonra ise telefonların ikisinin de dokunmatik panelinde problem olduğunu fark edildi. Telefonların ekranlarında sürükleme yaparken işlem kesintiye uğruyordu. Bunu ben telefonun kendi test ekranında saptayabiliyorken Samsung servisi bana telefonları test etmeden vermişti belli ki. Bunun üzerine telefonları tekrar servise vermeye karar vermişken bu sırada S7 küçük bir kaza geçirdi ve telefonun sol alt köşesinde 1-2 santimlik ekrana ulaşmayan küçük bir çatlak meydana geldi. Telefonların ikisini de aynı sebepten ötürü servise götürdüğümde S7 Edge garanti dahilinde servise alınırken S7 servise kabul edilmedi ve cihazın hasarlı olduğu bahane edildi. Nasıl bir tesadüf ise aynı problem telefonların birinde takılan yeni ekrana bağlanırken birinde düşmeye bağlanıyor. Büyüklüğü ciroları ile ölçülen firmalar maalesef işte böyle satış sonrası umursamaz bir destek veriyor ve mağdur ediyor!

Sıkı bir Samsung taraftarı olsamda bazen ben bile acaba diyorum..

Belki de bütün bunları Samsung'a mal etmemek lazımdır. Problem Samsung Türkiye ve umarsızca savunduğu servislerindedir. Ama satış sonrası muhattabımız maalesef Samsung Türkiye ve servisleri..

GÜNCELLEME: Samsung'dan geri dönüş yapıldı ancak tabi ki sonuç umursamaz ve olumsuz!!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.