Kayıtlar

satış öncesi büyük firma, satış sonrası vasat firma Samsung

Ve evet yine bir müşteri memnuniyetsizliği yazısı.. Ekranları kırık olduğu Samsung servisine verilen iki telefondan bahsedeceğim.. 16.08.17 tarihinde Samsung Galaxy S7 ve S7 Edge model telefonlar İzmir'de Samsung servisine verildi. Telefonlar servise bırakıldığında ekranları tamamen kırık olmasına rağmen dokunmatik ekran işlevleri tamamen normal idi. 24.08.17'de telefonlar servisten alındıktan sonra ise telefonların ikisinin de dokunmatik panelinde problem olduğunu fark edildi. Telefonların ekranlarında sürükleme yaparken işlem kesintiye uğruyordu. Bunu ben telefonun kendi test ekranında saptayabiliyorken Samsung servisi bana telefonları test etmeden vermişti belli ki. Bunun üzerine telefonları tekrar servise vermeye karar vermişken bu sırada S7 küçük bir kaza geçirdi ve telefonun sol alt köşesinde 1-2 santimlik ekrana ulaşmayan küçük bir çatlak meydana geldi. Telefonların ikisini de aynı sebepten ötürü servise götürdüğümde S7 Edge garanti dahilinde servise alınırken S7 servis

ASUS Türkiye ve bir servis tecrübesi..

4 ay önce satın aldığım ve hakkında kısa bir inceleme de yazdığım ASUS Zenbook Flip UX360UAK model diz üstü bilgisayarım henüz ilk iki ayında olmasına rağmen bir takım problemleri olmaya başlamıştı. Zaman zaman dokunmatik ekranın kendi kendine işlem algılaması veya çalışmaması, tablet modunda klavyenin devre dışı kalmaması, cihazının ergonomisinde milimetrik de olsa problem olması nedeniyle satıcı firma olan Vatan Bilgisayar aracılığıyla ASUS Türkiye'ye göndermem gerekti. ASUS Türkiye'nin süreci keyfi gerekçeler ile zora sokması ve uzatmaları nedeniyle önce mağdur edildim, sonra yanlış bilgilendirildim. Haklarımı öğrendim ve kullandım. Sonrasında nihayet çözüm odaklı yetkili biri benimle iletişime geçti. Sonuç olarak cihazı değiştirdiler. Bu konuyu biraz açmak istiyorum çünkü hakkını bilmiyorsan mağdur ediyorlar. Bu yüzden bu süreci biraz daha ayrıntılı bir şekilde anlatmak istiyorum: Cihaz ilk 6 ayı içerisinde olduğu için bu problemler cihazı ayıplı mal kapsamına sokmak