..Yaşama Sevinci Konulu Fotoğraf Yarışması Sergisi..

Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Fotoğrafçılık Topluluğu olarak düzenlediğimiz "Yaşama Sevinci" konulu fotoğraf yarışmasında sergilenmeye layık görülen 25 fotoğraftan oluşan ve bugünden itibaren 5 gün boyunca Trakya Üniversitesi Tıp Fakültesi Hastanesi giriş katında açık kalacak fotoğraf sergimiz bugün açıldı ve ilk üçe giren fotoğraf sahiplerine plaketleri takdim edildi..
Ben de bu fotoğraf yarışmasına bir fotoğrafla katılmıştım.. Yarışmaya katıldığım fotoğrafım da jüri üyelerince sergilenmeye layık bulunmuş..
Sergilenen fotoğraflar, sergiden sonra özellikle yoğun bakım olmak üzere hastanenin duvarlarını süsleyecek..
..Sergiye seçilen fotoğrafım ve Ben..

Yorumlar

  1. tebrik ediyorum pedro.
    gerçi fotoğrafını göremiyorum tam olark ama eminim orjinal boyutunun yer aldığı bir kaynak belirtirsin..
    kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  2. teşekkürler..
    kaynak istemişsin, işte sana kaynak: http://picasaweb.google.com/mfaydin/OradanBuradanUradan/photo#5065550799819387458
    fotoğraf bu, ancak fotoğraf yarışmaya verilmeden önce photoshop'tan geçti.. renklerin canlılığı artırıldı..

    YanıtlaSil
  3. bir ipte iki cambaz oynamazmış, peh!
    bakın iki çocuk nasıl oynuyor... :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?