..sosyomat.com..

PilliNetwork'ün bünyesinde yer alan bir web sitesi olan Sosyomat hakkında bişeyler yazayım dedim ama Sosyomat'a üye olmama rağmen "Sosyomat nedir?" sorusuna net bir cevabım yok.. Sosyomat ilginç bi şey.. Nasıl açıklama ama :).. Neyse, biraz ciddi olup bişeyler yazmaya çalışayım:
Sosyomat için arkadaşlık sitesi desem tam olarak değil.. Sosyomat, isminden de az biraz anlaşılacağı gibi sosyalleşme aracı olarak nitelendirilmekte.. Kullanıcıların kendilerine yapıştırdıkları etiketlerle kendilerini tanıttığı ve yine bazı etiketler altında fikir beyan ettiği bi site.. Sitede kullanıcının kendisine eklediği etiketlerin yanı sıra diğer kullanıcılar da kullanıcıya etiket ekleyebiliyor.. Sitede kullanıcılar tarafından oluşturulan gruplara katılarak da ilgi alanınızı, sevdiğiniz şeyleri, kendinize yapıştırmaya yakıştırdığınız bir etiketi daha diğer kullanıcılara gösterebilirsiniz..
Sosyomat, ekşisözlük'e benziyor desem yalan olmaz hani.. Ekşisözlük'ün evrimleşmiş hali denebilir buna..
Kısaca onu, bunu, şunu ve kendinizi etiketlerle bezeyebildiğiniz bir web sitesi.. Yani bir etiket dünyası..
Şu an üye alımına kapalı olan Sosyomat'a üye olabilmek için davetiye sırasına girmek gerekmekte ancak her kullanıcıya da 2 kişi davet etme hakkı verilmekte.. Yani davetsiz girmek yasak kardeşim :) Ben de sıraya girmiştim bi ara, geçen gün davet ettiler, bana da davete icabet etmek düştü :P

Yorumlar

  1. hakkaten nedir bu sosyomat çılgınlığı yahu? google'da ne aratsam karşıma illaki bir sosyomat çıkıyor. demek sen de onlardan birisin...
    hmmm...

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle seni buralarda görmek güzel..
    Aslında ben de senin gibi "nedir bu" diyenlerdendim.. Sonra da "nedir bu" demekle yetinmeyip girdim içeri.. :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?