..Yaz Tatilinin Ardından Yeni Bir Döneme Başlarken..

Günler durmaksızın geçmeye devam ediyor şaşırtıcı bir hızla.. Koca yaz tatili bitti, yeni bir dönem başlıyor hayırlısıyla.. Bugün Muğla'da geçirdiğim yaz tatilimin son günü. Allah nasip ederse, bu akşam Edirne'ye hicretin ilk basamağı olan İstanbul'a gideceğim. İstanbul'dan sonra da ver elini Edirne..
Ailemi bir ağaca benzetecek olursam, bizim yaprak dökümümüz de başladı sonbaharın gelmesiyle.. İlk yaprak geçen gün okulu başlayan abimle Kayseri'ye düştü.. Sırada benle Edirne'ye sonra da Ömer ile İzmir'e düşecek birer yaprak var.. Kardeşim Musa ile geçen sene İzmir'e bir yaprak daha düşmekteyken bu sene yaprak ağaçta kalacak.. Diğer kardeşlerim Emre ile Emir ile 2 yaprak daha henüz ağaçta.. Seneye ise yapraklarımızdan biri kuvvetle muhtemel İzmir'e, bir diğeri ise Musa'nın ÖSS sonucu tercihine göre bir başka ilimize düşecek.. Bizim ağacımızın yeşermesi, yapraklanması da yaz tatili başında rastlıyor, sene içindeki kısa ömürlü ekstra filizlenmeleri saymaz isek..
10 Eylül itibariyle tıbbın kollarında 3.senem başlayacak, biliyorum bu yıl da zor olacak ama tıbba esas adımları da bu sene atacağız inşaallah patoloji, farmakoloji, klinik mikrobiyoloji ve kliniğe giriş derslerimizle.. Tıp fakültesi öğrencisi için ayrı bir heyecanı olan ilk stetoskopumuza da bu sene sahip olacağız.. Yeni dönemimiz inşaallah herkes için hayırlı olur..

Yorumlar

  1. başarılarla dolu bir öğretim yılı geçirmeni diliyorum fethullah... 3. yılımı uğradığım bilgi bombardımanı karşısında sürekli "bunca şeyi nasıl öğrenebilir ki bir insan?" diye yakınmakla geçirmiş olsam da, preKLİNİK olması itibariyle çok hoştu.
    ben de bugün 4. sınıftaki ilk haftamı geride bıraktım. Klinik şimdilik hayallerimdeki gibi değil ama en yakın zamanda olmasını umuyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. Dostum ne kadar kederli bir hava sinmiş üslubuna. Bundan anladığım kadarıyla hayatın acıları ve keyifleri üzerine daha derin düşünmeye başladığın ki bu iyi bişey. Yalnız olmamak iyi. Bir gün bastonlarımızla başbaşa kalacağız (ki ben daha erken)ve o zaman daha derin düşüneceğiz bugün tam da ne anlama geldiğini tam anlamadığımız ayrıntıları. Neyse sana kolay gelsin. Okul çabuk biter benden söylemesi.

    YanıtlaSil
  3. Okulun çabuk biteceği aşikar.. Dönem-III olduk bile ki klinik üst dönemlerimizden aldığımız istihbarata göre daha da çabuk geçiyormuş.. Neylersiniz zaman bu, gelip geçiyo.. Bastonlu günlerimiz de gelecek..

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.