..facebook..

Bir "facebook" furyasıdır almış başını gidiyo.. Ben de kayıtsız kalamadım bu furyaya, oluşturdum bi profil.. Baktım bütün Yamanlar tayfası da burada, üniversiteden de arkadaşlar var. En son aile fertleri eklenmeye başladı.. Ha bi de ilkokul 4. sınıftan iki arkadaşımı buldum. Sadece 1 dönem beraber okuduğum bu arkadaşlarımı hatırlamıyorum tabiki.. İlkokulu toplamda 4 farklı okulda tamamlayınca hatırda kalan pek bi kimse kalmıyo. Bi hocalarımı hatırlıyorum.. Neyse biz facebook'a geri dönelim.. facebook, en popüler iletişim ağı oldu çıktı birden.. facebook'a internetin devleri talip olmaya başlamış bile..

Yorumlar

  1. ben de herkesten o kadar fazla duymaya başlamıştım ki bu facebook'u dün dayanamadım artık, üye oldum. acayip bişey. herkes orda. seni de gördüm fethullah ;)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.