..T.Ü.Fotoğrafçılık Topluluğu ve Yeni Başkanı..

Geçen seneden beri üyesi olduğum T.Ü. Fotoğrafçılık Topluluğu'nun yeni başkanı geçen sene topluluğun başkanı olan Özlem'in başkanlığı bırakacağını söylemesi ve bana getirdiği başkanlık teklifi üzerine ben oldum.. Bugün Trakya Üni. Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına dilekçemi verdim ve T.Ü. Fotoğrafçılık Topluluğu'nun yeni başkanı oldum..
İnşaallah faaliyetlerimize bu çarşamba günü gerçekleştirilecek topluluk tanıtım programı ile başlayacağız.. Sonraki haftalarda ise çarşamba günleri gerçekleştireceğimiz toplantılarımız olacak.. Zaman zaman fotoğraf sergilerimiz ve fotoğraf gezilerimiz de olacak inşaallah..
Hadi hayırlısı..

Yorumlar

  1. hayırlı olsun diyorum.
    başarılar..
    güzel çalışmalar çıkarmanık temenni ederim.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim,
    Güzel organizasyonlar yapacağını düşünüyorum...
    Allah yardımcın olsun abicim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.