..YMD İzmir İftarı ve İzlenimlerim..

6 Ekim Cumartesi yani dün İzmir'de mezun olduğum okuldaydım. YMD mezun iftarlarının son ayağı olan İzmir İftarı için gitmiştim İzmir'e. Birinci tekil şahıs kullanıyorum ama yanımda Yamanlar'ın en taze mezunlarından kardeşim Musa da vardı.. Okula vardığımızda saat 16:30 gibiydi. Okulu biraz dolaştık. Okul dıştan bakılınca çok değişmemiş ancak iç cephede bayağı bi değişiklik söz konusuydu. Özellikle de pansiyonda. Odalardaki yatak, ranza ve dolaplar yenilenmiş, kantindeki televizyonun yerini projeksiyon cihazı almış vs. vs.
İstanbul iftarından sonra bu İzmir iftarı özellikle yemek bakımından oldukça fakir göründü gözüme ama olsun.. Nede olsa orada bulunmamızın temel nedeni iftar değil arkadaşlarımız, hocalarımız, abilerimiz ve diğer mezun kardeşlerimizdi.. Katılım fena değildi ama bizim dönemden yani Yamanlar'04'lerden sadece 5 kişiydik.. Bizim sınıftansa beni dışımda Semih vardı.. Sağolsun benim katıldığım İzmir organizasyonların hepsinde yanımdaydı..
İftardan sonra gece 23:59 otobüsü ile Muğla'ya doğru yol aldık ve saat 03:25 sularında evdekileri biraz erkende olsa sahura kaldırmış olduk.. :) Yolculuk sırasında deliksiz 3 saat uyumuşum, kardeşim Muğla'da beni kaldırmasa Fethiye'ye kadar yolum vardı.. :) Dün gece hiç uyumayınca böyle olması normal herhalde.. :))

Yorumlar

  1. merhaba..

    izmirliler için bir site yaptım..

    umarım insanları faydalanır..

    http://www.alsatizmir.com/

    teşekkür ederim...

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.