..Gecenin Karanlığında Muğla..

Muğla, son zamanlarda ışıklandırılan Hisar Dağı ile çok daha güzel görünüyor günün ilerleyen saatlerinde.. Uzun zamandır Hisar Dağı'nı ve Muğla'yı gece vakti fotoğraflamayı istiyordum. Hazır gece çekimleri yapabileceğim bi tripod sahibi olmuşken.. Nasip bugüneymiş.. Fotoğrafı İzmir-Denizli çevreyolunun yanındaki tepeden tripod üzerinde 15 sn. enstantanede, F9 diyafram değerinde ve fazla gren oluşmasın diye ISO 200'de çektim.. Aslında Hisar Dağı'nı karelemeyi düşündüğüm yere bugün gidemedim.. İtfaiye'nin civarından daha güzel bir kare elde edebileceğimi düşünüyorum.. Muğla'yı dışarıdan fotoğrafladıktan sonra merkeze inip Valilik binasını kareledim.. Valilik binasını ise 1 sn. enstantanede, F11 diyafram değerinde ve ISO 200'de fotoğrafladım..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

"anabilim dalı" mı, "ana bilim dalı" mı? hangisi doğru?

House M.D.