Ana içeriğe atla

..T.Ü.Fotoğrafçılık Topluluğu ve Yeni Başkanı..

Geçen seneden beri üyesi olduğum T.Ü. Fotoğrafçılık Topluluğu'nun yeni başkanı geçen sene topluluğun başkanı olan Özlem'in başkanlığı bırakacağını söylemesi ve bana getirdiği başkanlık teklifi üzerine ben oldum.. Bugün Trakya Üni. Rektörlüğü Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığına dilekçemi verdim ve T.Ü. Fotoğrafçılık Topluluğu'nun yeni başkanı oldum..
İnşaallah faaliyetlerimize bu çarşamba günü gerçekleştirilecek topluluk tanıtım programı ile başlayacağız.. Sonraki haftalarda ise çarşamba günleri gerçekleştireceğimiz toplantılarımız olacak.. Zaman zaman fotoğraf sergilerimiz ve fotoğraf gezilerimiz de olacak inşaallah..
Hadi hayırlısı..

Bu blogdaki popüler yayınlar

kader..

"Her zaman yapılan yanlış nedir, bilir misin? Yaşamın değişmez olduğunu sanmak, trenin ray değiştirmeden sonsuza kadar gideceğini düşünmektir. Oysa kaderin hayal gücü bizimkinden daha renklidir. Artık çıkış yolunun kalmadığını sandığın bir durumda umutsuzluğun zirveye vardığında, rüzgâr hızıyla her şey değişir, altüst olur ve bir andan ötekine geçerken kendini yeni bir yaşantının içinde bulursun."

Yüreğinin Götürdüğü Yere Git - Susanna Tamaro

minibahçe..

sonbahar'ın renkleri..